Формулювання педагогічної філософії викладача

Дитинаце не огранований скарб, який необхідно любити, поважати та навчати.

Вчительце не лише доросла, розумна людина, він товариш, помічник, він друга родина.

....

....

Науково-дослідні роботи учнів



Назва проекту: “Природні джерела енергії: овочі і фрукти”
Автор проекту: Плетень Дмитро Захарович, учень І курсу
Керівники проекту: 
Андрійко Олена Вікторівна, викладач фізики
Баранник Сергій Миколайович, майстер виробничого навчання.
Мета роботи: дослідження природних джерел струму у овочів та фруктів.
Об'єкт дослідження: фрукти і овочі.
Предмет дослідження: вивчення овочевих і фруктових  джерел енергії.
Ціль роботи: з'ясувати, чи дійсно овочі і фрукти можуть слугувати джерелом електричного струму і напруги,  чи дійсно з них можна виготовити електричну батарею.
Завдання роботи:
ü вивчити сучасні уявлення про джерела струму у рослин;
ü вивчити історію появи батарей;
ü проаналізувати електропровідність овочів і фруктів;
ü провести дослідження фруктово-овочевих батарей;
ü надбати дослідницьких знань і умінь.
Гіпотеза:  оскільки фрукти і овочі складаються з різних мінеральних речовин (електролітів), то вони можуть стати природними  джерелами струму і напруги.
ü Різні фрукти і овочі дають різний по силі струм та напругу.
ü Чим більше фруктів і овочів в електричному ланцюзі, тим більше буде потужність нашої батареї.
Стислий опис: 
          Навчально-дослідницький проект виконаний у вигляді презентації, яка умовно поділяється на дві частини. Перша частина - теоретична, в ній висвітлюється:
ü Будова звичайної батарейки;
ü Овочі і фрукти – джерела електричного струму;
          Друга частина – практична, яка містить фотопрезентацію алгоритму виконаної роботи:
ü Дослідження електропровідності овочів і фруктів;
ü Аналіз досліджень;
ü Природне джерело енергії – овочі і фрукти
ü Висновки
Результативність: проект дає можливість реалізувати свої навики на практиці, розвиває творчий та інтелектуальний потенціал особистості, сприяє формуванню нахилу до науково-дослідницької роботи.















Комментариев нет:

Отправить комментарий