А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед, і не
зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому й полягає основна
місія сучасного вчителя.
Вже не достатньо бути на уроці та поза ним актором,
режисером, діловодом, диригентом, дипломатом, психологом, новатором і
компетентним фахівцем. Модель сучасного вчителя передбачає готовність до
застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у
постійному творчому пошуку. Ці якості не видаються додатком до диплома про
педагогічну освіту, а формуються у щоденний учительській праці.
Оскільки урок – це головний простір для
учителя й аналітичної роботи адміністрації, то для кожного адміністратора, внутріучилищний
контроль, вже є видом діагностики професійної компетентності педагогічних
працівників. Адже, за словами В.О.Сухомлинського "учитель повинен більше
працювати не на уроці, а готуючись до нього". Спостереження і вивчення
документації, бесіди і анкетування та їх правильний аналіз допоможуть визнати
рівень майстерності вчителя.
Самоосвіта педагога – це провідна форма
вдосконалення професійної компетентності, що полягає в засвоєнні, оновленні,
поширенні й поглибленні знань, узагальненні досвіду шляхом цілеспрямованої,
системної самоосвітньої роботи, спрямованої на саморозвиток та
самовдосконалення особистості, задоволення власних інтересів і об’єктивних
потреб освітнього закладу.
У сучасному
світі існує багато різноманітних можливостей отримати знання:
- книжки (наукова, науково-методична, методична, публіцистична, художня та інші літератури);
- фахова періодика (газети, журнали);
- Інтернет;
- телебачення;
- відео, аудіо інформація;
- семінари, круглі столи, конференції;
- майстер-класи;
- курси підвищення кваліфікації;
- екскурсії, театри, виставки, музеї, концерти;
- заходи з обміну досвідом;
- різноманітні курси;
- подорожі тощо.
Цікаві
сайти, як самоосвіта для викладачів фізики:
|
|
Сайт
вчителів фізики
|
|
Сайт
вчителів фізики
|
|
|
|
Видеоопыты
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий