Формулювання педагогічної філософії викладача

Дитинаце не огранований скарб, який необхідно любити, поважати та навчати.

Вчительце не лише доросла, розумна людина, він товариш, помічник, він друга родина.

....

....

Використання сучасних інформаційних технологій



В своїй педагогічній діяльності я широко використовую сучасні інформаційні технології (презентації, мультимедійні засоби, аудіо-відеозаписи) при проведені уроків, виступів, організації дослідницьких робіт та проектів.
Презентації та відеоролики, які використовую на уроках: 
Фізика:
1.       Розділ Кінематика
v    Презентація на тему «Рівномірний рух по колу»
v    Презентація на тему «Вільне падіння тіл. Прискорення вільного падіння»
v    Презентація на тему «Рівноприскорений прямолінійний рух тіла. Прискорення»
2.       Розділ Динаміка
v    Презентація на тему «Штучні супутники Землі. Розвиток космонавтики»
3.       Розділ Властивості газів, рідин, твердих тіл
v    Презентація на тему «Механічні властивості твердих тіл»
v    Презентація на тему «Тверді тіла. Кристали»
4.       Розділ Електричне поле і струм
v     Презентація на тему «Електричний струм»
v     Презентація на тему «Електричний струм у напівпровідниках»
v     Відеоролик «Провідники в електричному полі»
v     Відеоролик «Діелектрики в електричному полі»
v     Відеоролик «Провідники в електричному полі»
5.       Розділ Електромагнітне поле
v     Презентація «Дія магнітного поля на провідник з струмом. Сила Ампера. Сила Лоренца»
v     Відеоролик «Явище електромагнітної індукції»
6.       Розділ Коливання та хвилі
v     Презентація «Електромагнітні хвилі в природі та техніці»
v     Відеоролик «Радіохвилі»
7.       Розділ Хвильова і квантова оптика
v     Презентація «Інтерференція і дифракція світла»
v     Презентація «Закони відбивання та заломлення світла»
v     Презентація «Світлові явища»
8.       Розділ Атомна та ядерна фізика
v     Відеоролик «Царь-бомба»
v     Презентація «Закони відбивання та заломлення світла»
v     Презентація «Світлові явища»
Астрономія:
v    Відеоролик «Комети»
v    Відеоролик «Подорож до краю всесвіту»
v    Відеоролик «Походження всесвіту»
v    Відеоролик «Астероїди»
v    Відеоролик «Чудеса інженерії. Телескоп»
v    Відеоролик «Байкальський нейтринний телескоп»

Говорячи про тему прогресуючого навчання, я вважаю, що педагогічна майстерність і творчість – засіб розвитку викладача. Звідси головними в навчально-виховному процесі вважаю наступні задачі: розвиток особистості і образотворчій компетентності учня, їх готовність до саморозвитку, розвиток у учня самостійності і здатності до самоорганізації, формування готовності до співпраці, розвитку здатності до творчої  діяльності, формування толерантності і стриманості до чужої думки, шукати і знаходити оптимальні компроміси.
В інноваційній системі це призводить до формування особистості, засвоєнню учнями оптимальних способів самостійної діяльності, практичних навиків самоосвіти, до розвитку творчого потенціалу кожного учня.
Я використовую на уроках технологію проблемного навчання, що дозволяє викликати у учнів активну пошукову діяльність в процесі рішення ними системи проблемно-пізнавальних завдань.
Використання технології групового навчання з урахуванням учбових стилів, дає можливість визначати подальшу стратегію роботи з учнями, орієнтуючись на власний стиль викладання і індивідуальні стилі учнів
Успішно застосовую технологію лекційно-семінарського заняття, яке дозволяє викладати матеріали великими порціями, вивільняє час для практичного зайняття, семінарів, заліків, консультацій, дає можливість включити кожного учня в активну діяльність.
Застосування тестової технології, як сучасного засобу підвищення якості навчання, дозволяє мені розвивати у учнів самостійність і здатність до самоорганізації; формувати готовність до співпраці, безперервного самовдосконалення і самоосвіти; розвивати здібності до творчої діяльності. Завдання вибору відповіді цінні тим, що кожному учневі дається можливість чітко представити об'єм вимог до оволодіння знань по кожній темі, об'єктивно оцінити свої успіхи, отримати конкретні вказівки для додаткової роботи.
У позаурочній діяльності використовую дослідницьку діяльність  і групову технологію, які сприяють розвитку інтересу до предмета, що викладається.

Комментариев нет:

Отправить комментарий